![]() |
MOTOR SHOW 2019 |
![]() |
Targi |
![]() |
Poznań |
![]() |
28-31.03.2019 |
![]() |
MTP |
![]() |
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.75 (2 Votes) |
Targi Poznań Motor Show to oczywiście również wydarzenie dla motocyklistów. Pierwszy dzień z reguły przeznaczony jest dla mediów, briefing prasowy, oficjalne otwarcia, premiery, prezentacje i oczywiście na spotkania biznesowe. Na dobre impreza rozkręca się już od piątku 29.03.2019 r.
Łącznie podczas pierwszego dnia odbyło się 60 premier. Żeby Wam trochę ułatwić trudną sztukę zwiedzania i oglądania, prezentujemy trochę zdjęć z naszego redakcyjnego, punktu widzenia. Oczywiście jest to prezentacja dość subiektywna i możecie ją traktować tylko w kategoriach podpowiedzi. Najważniejsze jest jednak info jak odnaleźć właściwe lokalizacje miejsc i marek.
W tym roku w obrębie hal 7A, 8, 8A zobaczycie Salon Motocyklowy i ulokowała się większość firm sprzedających i produkujących motocykle i quady. Znajdziecie tu także najważniejszych dystrybutorów i sklepy, części i akcesoria motocyklowe, odzież, kaski i to co wiąże się z branżą motocyklową. Wszystko to oczywiście można na miejscu, dotknąć i własnoręcznie przetestować, czasami również uzyskać fachowe porady. Zacznijmy jednak od tego co nie znalazło się w obrębie hal motocyklowych, a co można zobaczyć dodatkowo w pozostałych halach. (część 2 art.)
KTM - Hala nr 8A
KTM pokazał prawie całe spektrum własnych motocykli. Zobaczyliśmy linię Adventure (Travel): KTM 1290 Super Adventure R i S, KTM 790 Adventure R i bez R. Miejskich wojowników KTM 1290 Duke, KTM 790 Duke, KTM 390 Duke, KTM 125 Duke i oczywiście aktualnie produkowane enduraki do zabaw dla dużych chłopaków w błocie i plenerze. Do tego bez problemu można było usiąść i dopasować się do kanapy i co najważniejsze pobrać drukowane materiały reklamowe. Co wcale nie jest takie oczywiste w dzisiejszym świecie cyfrowym. Bo zazwyczaj firmy już nie drukują, tylko odsyłają do internetu. Austriacka poprawność i profesjonalizm to coś naprawdę fajnego. Dostaliśmy świetnie wydrukowane, pachnące farbą katalogi.
Yamaha - Hala nr 8A
I tu mamy dostatek modeli. Bogatą gamę Adventure: Tenere 700, następcę XTZ 660, 2019 XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition, XT1200ZE Super Ténéré, XT1200ZE Super Ténéré, kilka sportowych modeli Tracer, FJR, trzykołowego Nikena Gt, serię Xteków: XSR700 XTribute i oczywiście dobrze sprzedawane na całym świecie Hyper Nakedy, czyli serię MT.
Triumph - Hala nr 8A
Podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show ekspozycja Triumpha wzbudza bardzo dużo emocji i widać naprawdę duże zainteresowanie. Nie jest to zainteresowanie możliwością zrobienia sobie fotki, na tych nieźle dopracowanych pojazdach. Ale coś więcej. W każdym bądź razie warto zobaczyć: New Tiger 1200 XCA i wersję XRT, nowe motocykle New Street Twin, New Speed Twin, New Scrambler 1200 i New Street Scrambler.
Poza nowościami Triumpha znajdziemy w tym rejonie kilka customowych perełek, zmodyfikowanych przez wrocławską firmę Unikat. Robią to na bazie fabrycznie nowych Bonneville T100 i Bonneville T100 Black. Trzeba przyznać, że to motocyklowe rarytasy. Mistrzostwo w pełnej formie.
Junak - Hala nr 8A
W obszarze Junaka znajdziemy, aż cztery marki. Junaka, Zontes, Brixton i skutery Lambretta. Mamy więc festiwal motocykli i modeli i możliwości zaszaleć na całego. Junak sprzedaje również swój pierwszy skuter elektryczny e-ONE.
Benelli, Kymco, Keeway- Hala nr 8A
Czyli ekspozycja MOTOR-LANDU, który zajmuje się promowaniem i sprzedażą tych marek w Polsce. Na nas największe wrażenie zrobił turystyk o zadziorze wyprawowym, motocykl Benelli TRK 502X. A w zasadzie jego cena...można powiedzieć, że to coś niesamowitego. Jedyne 23.790 PLN. W zamian dostajemy całkiem potężną maszynę (trochę w stylu GS) o ciężarze własnym z płynami 235 kg., 20 litrowym baku i dwucylindrowym silniku o pojemności 500 cm3. A wszystko to na kołach z przodu o średnicy 19, a z tyłu 17 cali. Czyli prawidłowo. Malkontentów może być wielu, ale zróbcie coś podobnego w tej cenie. Jego nieco bardziej ucywilizowany brat Benelli TRK 502, wydaje się lepiej stworzony do jazdy miejskiej i ma koła 17. Chętnie byśmy przetestowali taki motocykl w życiu codziennym.
Na stoisku zobaczycie również inne motocykle i skutery. Np. Benelli TRK 251 – uniwersalny motocykl turystyczny, Benelli 502C – miejski motocykl nowej generacji, Benelli 752 S – największy motocykl typu „street i skuter np. ”Kymco Xciting S 400i, z czterozaworowy silnikiem, chłodzonym cieczą, z którego napęd przekazywany jest bezstopniową przekładnią CVT na koła.
Motocykle Husqvarna - Hala nr 8A
Wbrew pozorom marka Husqvarna to nie tylko enduraki, ale również takie bardzo ciekawe motocykle w stylu cafe racera. I do tego za niewielkie pieniądze.
AJP - Hala nr 8 (przy Larssonie)
Tutaj najbardziej spodobał nam się model motocykla AJP PR7. Widać, że to nie tylko fabryczny endurak, ale motocykl robiony z duszą i projektowany przez praktyków. AJP PR7 to maszyna, która bardziej lubi piasek i słabe drogi niż czarny asfalt. Ma zawieszenie montowane na systemie Sachsa, z pełną regulacją możliwości. Sercem tego motocykla jest silnik Husqvarny o mocy 46 KM. Nisko położony tłumik, daje szerokie możliwości zamontowania sakw podróżnych na dalsze wyjazdy.
Indian - Hala nr 7A
Z nowości znajdziemy tu bardzo ciekawie zaprojektowany model FTR 1200, w niemalże firmowym kolorze bordowo-czarno-białym. Na stoisku można będzie też zobaczyć motocykle MV Agusta.
Poznań Bike Show - Hala nr 7A
(druga edycja konkursu motocykli customowych). W tym roku przewidziano trzy kategorie: Freestyle, Modified Harley, Cafe Racer. W dzień prasowy nie było wiele motocykli, ale z pewnością dojadą i będzie warto zobaczyć co się dzieje w branży customowej.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.