Nocne Wilki MC - "Witamy w Polsce..."

Impreza: Rajd z okazji 70-lecia zakończenia drugiej wojny światowej
Trasa: Moskwa - Berlin
Organizator: nightwolves.ru
Termin: 25.04-09.05.2015
Informacje: tutaj

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.20 (10 Votes)

Klub Motocyklowy Nocne Wilki organizuje pod koniec kwietnia rajd z okazji 70-lecia zakończenia drugiej wojny światowej. Trasa ma liczyć ponad 6 tys. kilometrów, rozpoczyna się w Moskwie i przebiegać będzie przez takie miasta Mińsk-Brześć, dalej w Polsce motocykliści mają skierować się w kierunku na Oświęcim i Wrocław, a następnie przejadą przez Brno-Bratysławę-Wiedeń-Monachium-Pragę-Torgau-Karlshorst. Swoją wyprawę zakończą 9 maja w Berlinie pod pomnikiem Żołnierzy Radzieckich w Berlinie-Tiergarten. Data rozpoczęcia i zakończenia rajdu, ma oczywiście swoje odniesienie historyczne.  25 kwietnia 1945 r. Armia Czerwona zamknęła pierścień wokół  Berlina, a 9 maja to tradycyjnie dla Rosjan największe święto zakończenia II wojny światowej. Na 25 kwietnia w Moskwie przewidziano również oficjalne otwarcie sezonu motocyklowego. Poza tradycyjną paradą motocyklową planowany jest cykl koncertów, programów rozrywkowych, pokazy  FMX, sztuki walk, wystawa motocykli i sprzętu wojskowego i pokaz  fajerwerków.

Polska jest tylko krajem tranzytowym na trasie. Co prawda w trakcie przejazdu rosyjskich motocyklistów przewidziano mały program związany z przejazdem. Będą składane kwiaty i wieńce na mogiłach radzieckich i polskich żołnierzy, przewidziano również wizytę w Oświecimiu, ale główna impreza integracyjna odbędzie się w Berlinie 9 maja na Treptower Park. Próby zablokowania tranzytowego przejazdu rosyjskich motocyklistów przez polskie MSZ i swoista psychoza tworzona przez media muszą więc budzić pewne zastanowienie, o polityczne przesłanie takich akcji. Tym bardziej, że jest to sytuacja kuriozalna z prawnego punktu widzenia. Motocykliści posiadają bowiem ważne wizy, a grupa jadąca na motocyklach to raptem 40 osób.

Oficjalnie w nocie dyplomatycznej polskiego MSZ do Amabasady Federacji Rosyjskiej nie ma jednak mowy o powodach politycznych czy innych względach uzasadniających odmowę przejazdu. Marcin Wojciechowski rzecznik MSZ wymienia natomiast powody formalne tj. brak precyzyjnych informacji dotyczących harmonogramu pobytu grupy, brak dokładnych tras przejazdu i wskazania miejsc noclegowych. Wszystkie te tłumaczenia są jednak wybiegiem formalnym i leżą w jawnej sprzeczności z posiadanymi przez nas informacjami. Zresztą pisma do Komendanta Policji, MSZ i innych instytucji zostały przesłane przez Stowarzyszenie Rajd Katyński już dużo wcześniej.

Poza oficjalnym stanowiskiem polskiego rządu opublikowanym na stronie MSZ, gabinet Schetyny prowadził również zabiegi zakulisowe polegające na namówieniu Niemców do anulowania wiz wydanych dla bikerów w Moskwie. To byłoby najbardziej wygodne dla MSZ. Według nieoficjalnych danych, ambasada w Moskwie wydała około 10 wiz dla uczestników rajdu, zezwalających na podróżowanie w obrębie państw Schengen, czyli również przez Polskę. Część wiz może być również wydana w innych ambasadach niż w Moskwie, np. w Budapeszcie lub np. w Hiszpanii.

Schetyna, wykorzystując urząd niemieckiej kanclerz chciał, aby anulowanie wiz miało miejsce jak najszybciej, najdalej do piątku wieczorem i zbiegło się z oświadczeniem MSZ. Jednak mimo specjalnych wysiłków na lini dyplomatycznej decyzja nie nastąpiła w tym terminie. Być może Niemcy anulują wizy dzisiaj lub jutro. Bardziej prawdopodobne jest jednak, że po ujawnieniu całej sytuacji w prasie, użyją jednak innych uzasadnień i metod formalnych, aby zablokować rajd bikerów. Możliwe, że będą chcieli zrzucić całą odpowiedzialność z władzy centralnej na władze lokalne Berlina i uzasadnić to względami bezpieczeństwa. Wydanie oficjalnego zakazu wjazdu byłoby bowiem bardzo niewygodne ze względów propagandowych, a niemiecki rząd szybko by został oskarżony przez opozycję o łamanie konstytucji. Konstytucja niemiecka zakłada bowiem, że wszyscy obywatele mają prawo bez zgłaszania lub zezwolenia gromadzić się pokojowo i bez broni.

26.04 - Do chwili obecnej Niemcy ciągle jednak oficjalnie nie anulowali wiz. Wydali tylko dość ogólne oświadczenie, że celem niemieckiego rządu są "godne" obchody 70. rocznicy zakończenia wojny, a rajd "nie przyczyni się do umocnienia relacji niemiecko-rosyjskich". Większość niemieckich motocyklistów jest bowiem przeciwna sankcjom.  Prasa w Niemczech wyraża się bardzo powściągliwie, przedstawiając bardziej jaka jest sytuacja w Polsce i jakie tutaj są nastroje społeczne. Die Welt powołując się na swoje kanały informacyjne w niemieckim rządzie wspomina, że istnieją pewne podstawy do anulowania wiz, ze względu na błędy w formularzu wizowym i podawanie nieprawdziwych danych.

27.04 - Po buńczucznych zapowiedziach naszych dzielnych i nieustraszonych polityków było do przewidzenia, że polska straż graniczna odmówi wjazdu do kraju „Nocnym Wilkom". Tak się też dzisiaj stało. Na granicy w Terespolu zgodnie z zapowiedziami pojawiło się w godzinach rannych około 100 motocykli z Polski, które odpowiedziały na apel Węgrzyna. Pojawiły się również wzmocnione oddziały policji z automatami, służby specjalne w cywilu i spragnione sensacji stada dziennikarzy z kamerami i mikrofonami. Bo w końcu teatr medialny wymagał odpowiedniej oprawy i właściwego zabezpieczenia. Motocykliści kilka godzin oczekiwali na dziesięciu Rosjan, którzy trzepani byli w tym czasie przez polskich pograniczników, na okoliczność posiadania oznaczeń, synonimów i barw przynależności do wilczego stada. Ostatecznie rzecznik prasowy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej Dariusz Sienicki oświadczył, że "odmowa wpuszczenia motocyklistów wiąże się z niespełnieniem przez te osoby warunków wjazdu i pobytu na terytorium naszego kraju". Dariusz Sienicki nie chciał szerzej odpowiedzieć na pytanie, jakich warunków nie spełnili rosyjscy motocykliści. Stwierdził jedynie, że określa je ustawa o cudzoziemcach oraz kodeks graniczny Schengen. Oprócz rosyjskich motocyklistów do Polski nie wpuszczono również z rozpędu dwie ekipy rosyjskiej telewizji.

Po takim oświadczeniu motocykliści na znak protestu zablokowali swoimi maszynami przejście graniczne w Terespolu. Następnie puścili przez głośnik hymn Polski, a po jego zakończeniu użyli klaksonów. Wiktor Węgrzyn stwierdził, że tak jak zapowiadał wcześniej odwiedzą miejsca, przez które planowali przejechać rosyjscy koledzy.

Nocne Wilki na swojej stronie wydali oświadczenie, że przez polskich przyjaciół przekażą list od kombatantów Wielkiej Wojny Ojczyźnianej do kombatantów krajów europejskich "Nasi duchowi bracia mimo wszystko dojadą do Berlina!"  oświadczył Chirurg.

Na 28 kwietnia o godzinie 12.00 w Brześciu w Konsulacie Generalnym Federacji Rosyjskiej zapowiedziana jest  konferencja prasowa z udziałem Chirurga i Nocnych Wilków.

 

Czytaj również o akcji Stowarzyszenia Rajd Katyński i co powiedział Wiktor Węgrzyn o Nocnych Wilkach



 

"Obojętnie czy Nocne Wilki wjadą czy nie i tak pojedziemy przez Polskę wyznaczona przez nich trasą i zapalimy znicze..." - Wiktor Węgrzyn

 


 

 


Komentarze   

Guest
+9 # Guest 2015-04-27 08:36
Reksio Schetyna zatrzymał 14 wilków z dziecmi na motorkach. Brawo panie ministrze jaki sukces na cała Europe..W koncu cos sie udało. Przejdzie Pan do historii Polski. W podreczniakch beda pisac o Panu.
Cytować
Guest
+3 # Guest 2015-04-26 23:38
My Polacy jestesmy zajebiscie przystojni i madrzy. Nasi politycy to miszczowie dyplomacji i retoryki. Mamy najpiekniejsze kobiety, najbardziej zdolnych fachowców od hydrauliki i najwiekszy przemysł zbrojeniowo stoczniowy. Niemcy i ruski moga nam tylko zazdroscić naszych motocykli. Jesteśmy centrum świata.Najlepsza armia w Europie chroni nas przed agresja białych niedzwiedzi i wiewiorek, a nawet wrobelków. Karmieni najlepszymi jablkami w Europie i mieskiem z najlepszych swinek mamy najbardziej dorodne miesnie bicepsów. Dzieki temu na granicy zatrzymalismy gang 14 zielonych wilków jadacych na skuterkach.
Cytować
Guest
+2 # Guest 2015-04-26 18:52
W pełni piatka dla Rajdu Katynskiego i Wegrzyna.
Cytować
Guest
-8 # Guest 2015-04-26 13:33
Pan Węgrzyn,to nastepny niedouczony historycznie...
Ale sympatie do putina i pro putinowskich piesków to jego sprawa.
Jednakze wypowiadanie sie w imieniu Polaków/a wiec tez moim/to przegiecie.Odsun sie pan od politycznych gierek,a raczej zajmij motocyklem na dziekczynna trase do Moskwy.Chocby wirtualne lizanie d...y dawnemu okupantowi,za pomoca ''braterskiej propagandy''bardziej sie panu oplaci ,niz uzeranie z tymi zlymi,antyruskimi politykami z tej niewdziecznej Kremlowi Polski
Cytować
Guest
+7 # Guest 2015-04-26 10:54
Schetyna, minister to burak najgorsze wyjscie dla Polski. Zna sie tylko na rozgrywkach w gronie kolegow partyjnych ale nie rozumie polityki na poziomie miedzynarodowym. Juz Sikorski, wyrazał sie bardziej powsciagliwie o imprezie i mimo oczywistych wad byłby lepszy, napewno by nie robił obciachu jak Schetyna. Ruscy bikerzy jacy sa kazdy wie, ale nie prowokuja, chca oddać cześć tym co zginęli. Maja cel i robia co chca. Oto kwintesencja prawdziwej wolnosci motocyklowej. Szacun. Reszta to dodatek i tance panienek przy ognisku, ktore mysla ze to cos znaczy. Jakie to ma znaczenie zobaczymy za jakis czas. Moim zdaniem zadne. To polskie mendia sa agresywne i pra do konfrontacji. Ich karma to sensacja i wyciskanie kasy z brukowych historyjek o wilkach.
Cytować
Guest
+9 # Guest 2015-04-25 23:15
Wielka klasa Panie Wiktorze. To swietny pomysł pojechanie trasa bez wzgledu na wszystko. Jestem za.
Cytować
Guest
+1 # Guest 2015-04-25 22:33
Juz wygraliśmy i tak pojedziemy gdzie chcemy, a wam wara do tego frajerzy...
Cytować
Guest
+4 # Guest 2015-04-25 22:05
Popieram w 100%. Słowiańska solidarność kontra zaklamane media.
Cytować
Guest
+6 # Guest 2015-04-25 14:45
Ok jesli tak uwazasz to Twoj poglad. Ja chce tylko miec swobode wyboru i podrozowania. Jesli te swiry zabronią podrozowania innym pod pretekstem czegos tam to pewnie ja bede miał problemy podczas wyjazdow na wschod, bo pewnie ktos dorobi mi gębe .
Cytować
Guest
-4 # Guest 2015-04-25 14:41
@ witek Jakaś śmieszna grupa motocyklowa do mnie nie przemawia Nie Mów mi co jest właściwe a co nie. To ja decyduję w którą stronę idę.
Cytować
Guest
+6 # Guest 2015-04-25 14:38
Tym tokiem myslenia powinniśmy zabronić Niemcom podrózowania na Slask na motocyklach bo moga miec zle intencje. Amerykanie i zydzi też powinni się najpierw zadeklarować jakie maja poglady i czy aby napewno lubia Obame, Indian i Wielkiego Brata. Moze najpierw zabrońmy kupowania ziemi, sprzedawania polskich przedsiebiorstw, bo niebawem POlska stanie sie mało POlska. Czy 40 motocyklistow to jakiś problem???Zreszta z tego co pamietam to już wiekszosc przemysłu została sprzedana i nie ma nic poza lasami i platnymi autostradami. LWG
Cytować
Guest
-6 # Guest 2015-04-25 14:30
A może 17 września po raz drugi wybiorą się do nas?
Cytować
Guest
+7 # Guest 2015-04-25 14:28
Cytuję erbuż:
Pan Węgrzyn wyraża swoje zdani a nie Polaków mieszkańców tego kraju!!!!Więc może niech się powstrzyma!!!

Węgrzyn wyraża poglady sporej grupy motocyklowej. Nie musi się powstrzymywac ponieważ jako prezydent znaczącego stowarzyszenia motocyklowego ma prawo do pogladów i wyrazania publicznie opinii nawet jesli ta opinia jest różna od opinii Twojej i innych. Szanujmy swoje opinie i opinie innych i nie ulegajmy polowaniom na czarownice. Marionetkowy polskojęczny rzad nie ma prawa pod pretekstem formalnym zakazywać obywatelom podrózowania i posiadania wlasnych pogladów. To juz jest faszyzm w czystej formie.Pozdrawiam LWG respect dla motocyklistów z całego świata
Cytować
Guest
-9 # Guest 2015-04-25 14:11
Pan Węgrzyn wyraża swoje zdani a nie Polaków mieszkańców tego kraju!!!!Więc może niech się powstrzyma!!!
Cytować
Guest
+8 # Guest 2015-04-25 09:24
Pieski szczekają a karawana jedzie dalej. Narazie oficjalne pisemko od Msz to tylko odmowa wjazdu w grupie. Nocne Wilki moga jeszcze wjechać osobno. Chociaz z tego co wyglada bedzie to maksymalnie upierdliwe. Schetyna i banda czworga robi wszystko aby zaistniec w mediach. Ale to tylko szczekajace pieski na smyczy amerykanskiej. Tak naprawde chodzi o cos innego. Amerykanie nie zaagazuja sie w wojne na Ukrainie bezposrednio. Potrzebuja do tego POlaków. Ale jak przyjdzie do konkretow to szybko sie zmyja i wtedy szczekajace pieski szczekać beda bardziej pokornie i wymysla kolejne zagrozenia aby otumannić polskie społeczeństwo kolejnymi wilkami.
Cytować
Guest
+8 # Guest 2015-04-25 00:45
Doprowadzili do takiego podziału, i atakuja komandora Węgrzyna, który jako jedyny w tych smieciolandzie zachował się jak patriota.
Cytować
Guest
+9 # Guest 2015-04-24 23:26
Pełen szacun dla Wiktora, a dla politycznych śmieci, frajerów i cieniaków powiem krótko Walcie się ....
Cytować
Guest
+8 # Guest 2015-04-24 23:07
Polskie MSZ przekazały ambasadzie Rosji w Warszawie note dyplomatyczną o odmowie wjazdu na terytorium Polski "Nocnym Wilkom". Mafia dopieła swego, ale gra dopiero się zaczęła...Mam świadomość ze to dopiero poczatek pewnego ciagu zdarzeń, a nie koniec..Wiktor przekazał wiadomosc.

Drodzy Koledzy

Polscy Motocykliści,
Zapraszam Was wszystkich, zrzeszonych w klubach
MC, innych klubach i indywidualnych motocyklistów, do przyjazdu na granicę w Terespolu 27 kwietnia br. o godz. 9:00. Gdyby rosyjskim motocyklistom spadł włos z głowy, gdyby zostali zaatakowani, to byłaby hańba dla nas. W Polsce wszyscy motocykliści są naszymi gośćmi. Nieważne czy to Rosjanin, Ukrainiec, Białorusin, Litwin czy Niemiec
– biały czy czarny. Mamy im pomagać i strzec – tak jak oni nas. To jest solidarność motocyklowa. Niech gryzipiórki i polityczne śmiecie zostawią nas i naszych gości w spokoju.
Kto z Was nie może przyjechać do Terespola, niech dołączy na trasie. Organizujcie się w grupy i dołączajcie do kolumny.
Zadbajcie aby nasze motocykle miałybiałoczerwoną flagę, po lewej stronie, po stronie serca.
Z uwagi na brak czasu na jakąkolwiek organizację, ogłaszam Pospolite Ruszenie i całą kolumną dowodzę ja lub wyznaczony przeze mnie motocyklista

Do zobaczenia.

Wiktor Węgrzyn
Cytować
Guest
+11 # Guest 2015-04-21 12:16
"Apel do polskich motocyklistów

W związku z planowanym przez rosyjskich motocyklistów przejazdem przez Polskę w dniu 27. kwietnia b.r. wzywam Was do zapewnienia im bezpieczeństwa na całej trasie. Więcej, wzywam Was do zorganizowania im honorowej eskorty od wschodniej do zachodniej granicy państwa. Tak samo w ich drodze powrotnej. W Terespolu niech przywita ich kilkudziesięciu polskich motocyklistów z polskimi flagami i niech odprowadzą ich do Siedlec. Stąd następna grupa niech ich poprowadzi do Warszawy. W Warszawie powinna czekać co najmniej setka polskich motocyklistów i odprowadzić ich do Bełchatowa, kolejna grupa do Wrocławia a ostatnia do granicy. Wszyscy Polacy powinni udekorować swoje motory polskimi flagami. Jest jeszcze trochę czasu. Zróbcie listy uczestników, ludzi sprawdzonych, nie pozwólcie aby wmieszali się jacyś prowokatorzy i zakłócili tę imprezę. Powiadomcie o tym Rosjan. W Polsce szaleje piąta kolumna, która rozpala tutaj fobię antyrosyjską, której Polacy są przeciwni. Nie ulegajcie propagandzie i róbcie to, co jest zgodne z polskim a nie obcym interesem. Na pewno wielu z Was pojedzie kiedyś motorem do Rosji (n.p. do Katynia) w grupie czy pojedynczo. Jeśli postąpicie według mojej rady będziecie przez Rosjan honorowani podwójnie. Jeśli zaś ulegniecie propagandzie czy to rządowej czy to piątej kolumny, czego możecie się spodziewać? Żaden jej agent czy rezydent z Wami tam nie pojedzie .Wy natomiast dostaniecie łomot wielokrotny, niestety całkowicie zasłużony. Jeszcze raz wzywam: działajcie dalekowzrocznie. Jeśli mnie nie posłuchacie, sobie i innym zamkniecie drogę do Rosji na długo. Teraz Rosja nie jest naszym wrogiem, teraz wrogiem jest ktoś inny." - Wiktor Węgrzyn
Cytować
Guest
+9 # Guest 2015-04-21 09:10
Prawo gościnności i prawo rewanżu, jest bardzo wazną zasadą o jakiej zapomnieli Polacy. Kiedys słyneliśmy z gościnności. Ci co jeżdza na wschód doświadczyli gościnności. Wiedza o co chodzi Wiktorowi. W przypadkach awarii, wypadku i szczególnych sytuacji rosyjscy motocykliści wielokrotnie wykazali pomoc i wsparcie. Zrozumie to tylko ten, który podróżuje i spotkał się z realnymi ludzmi i doświadczył takiej sytuacji, a nie wynajety dzienikarzyna piszący z fotela, który podaje się za experta. Nagonki ze strony mediów jak GW, GP, a nawet pseudo motocyklistów są obleśne i żenujące..Skutki takich nieodpowiedzialnych beda odczuwalne dla tych co podróżuja.
Cytować
Guest
+8 # Guest 2015-04-20 10:00
Popieram Pana Wiktora Węgrzyna i dziękuję za oświadczenie na zakończenie Mszy Sw. na Jasnej Górze w dniu wczorajszym.
Cytować
Guest
+9 # Guest 2015-04-20 00:16
ja pojade do brzescia ich przywitac bylem na zlotach w rosji bialorusi i ukrainie i nikt mi nie utrudnial przejazdu nawet bialorusini naprawiali mi motocykl tyko gupoty gadaja ci ktorzy nigdzie nie byli a maja do powiedzenia wiele a poza domem byl dwa razy w gminie i raz z krowa u byka
Cytować
Guest
+3 # Guest 2015-04-19 22:20
Spotykamy się w dniu 27 kwietnia o godz. 9.00 czasu polskiego na przejściu granicznym Brześć-Terespol.
Cytować
Guest
+3 # Guest 2015-04-19 12:01
Komu naprawdę zalezy na skłoceniu motocyklsitów. Polecam. www.mysl-polska.pl/436
Cytować
Guest
+10 # Guest 2015-04-19 07:58
Witajcie! Bylem uczestnikiem Rajdu Katynskiego w 2010 roku. Bylo nas trzech z USA i dwoch z Australii. Musze powiedziec, jak Komandor Wegrzyn powiedzial, spotykalismy sie z wielka zyczliwoscia ludzi i wladzy na Bialorusi i w Rosji. Przez caly teren Bialorisi i Rosji bylismy prowadzeni przez milicje ( na poczatku i koncu rajdu)- wg. rosyjskiego prawa. To ulatwialo nam przejazdy przez miasta czy poruszanie sie w mniej znanych drogach. Bylismy w Rosji 8 dni, i nie mielismy - nie pamietam, jakiegokowiek problemu. Nikt nie pytal mi sie czy jestem ksiedzem, czy z USA. Nigdy nie mial bym okazji odprawienia mszy w Smolensku na lotnisku - (tylko 6 miesiecy po tragedii) w Katyniu, Moskwie i innych miejscach. Pewno ze nas opserwowano na kazdym kroku, ale to normalne w Rosji. Jezeli byl bym w Polsce w tym czasie, chetnie bym do nich dolaczyl aby przejechac od granicy do granicy...
Cytować
Guest
0 # Guest 2015-04-17 23:34
Zamiast pisac petycję proponuję uderzenie prewencyjne naszych zuchów na Moskwe i Władywostok przy uzyciu dronów z media markt i Biedronki. Jak wjadą wilki do Polski użyjemy naszej jedynej broni jabłek.
Cytować
Guest
0 # Guest 2015-04-17 23:12
Mieszkam w Niemczech i narazie nie zawazyłem histerii jaka jest w Polsce. Widziałem kilka artykułów na temat przejazdu motocyklistów nazywanych Nocnymi Wilkami. Były to jednak artykuły bardziej z cyklu jak w Polsce boją Rosjan i jakie to ma przełozenie dla nas i dla nich. Nikt tutaj nawet się nie zastanawiał czy nocne wilki mają przejechać motocyklami, a może kosiarkami do trawy i jakie to ma znaczenie dla obroności narodowej i systemu radarowego. Kiedy dowiedziałem się ze w sprawie kilkunastu motocykli zebrała sie w Polsce kilka komisji na wysokim szczeblu w MSZ, MSW MON to aż mnie pogieło LUDZIE.......o co tu chodzi?Może powinienem sprzedać motocykl, bo planuje wyjazd na jakiś zlot w POlsce, ale moze jednak sobie odpuszcze skoro to takie znaczenie ma dla tarczy rakietowej.
Cytować
Guest
+8 # Guest 2015-04-17 11:41
Niebawem zapadnie jakaś decyzja. Prawdodobnie będzie jakiś wspolny przejazd Nocnych Wilków z Rajdem Katyńskim. To byłoby najlepsze wyjście z tej gównianej sytuacji stworzonej przez sprzedajne media i oszołomów. O ile wcześniej mafia polityczna z przydupasami nie zabroni wjazdu lub nie odpali jakiegos numeru. 60 motocykli i paranoja strachu w tym kraju mozna zrobic wszytko, a podobno to normalny kraj. Pozdrawiam wszystkich normalnych motocyklistów. Wszystkich was prosze o madre przemyslane działania. Wspierajcie Wiktora, spotkamy się w Częstochowie i w przyszłym tygodniu na granicy i pomozemy przejechać Nocnym Wilkom przez Polske. LWG
Cytować
Guest
+4 # Guest 2015-04-17 11:23
Zebrała się rada indian w MON przy ognisku i pali fajkę wojny co zrobic z końmi białych twarzy ze wschodu. Wodz zielona skarpeta naradza się z dzikim bizonem czy mozna ich wpuscic do rezerwatu, moze beda przemycac wode ognista i namawiać nasze kobiety na palenie fajki..
Cytować
Guest
+4 # Guest 2015-04-16 22:30
Cytuję Jan:
Jezeli kacapskie Wilki sa takie sympatyczne i apolityczne to powinni jechac przez Ukrainę!

Tak ojciec Jan. W pełni się zgadzam. Trzeba zakazac jazdy motocyklem nieogolonym, skórzanym osobnikom z tatuazami. Na motocyklach moga jezdzić tylko usmiechnieci konsumenci w krawatach, o nastawieniu apolitycznym przychylnym polityce naszego wielkiego wodza.
Cytować
Guest
-7 # Guest 2015-04-16 13:17
Jezeli kacapskie Wilki sa takie sympatyczne i apolityczne to powinni jechac przez Ukrainę!
Cytować
Guest
+4 # Guest 2015-04-16 08:26
Apeluję o to, żeby rosyjskich motocyklistów przyjęto w Polsce życzliwie, jak oni nas, Motocyklowy Rajd Katyński, przyjmują w Rosji - zaapelował na antenie Radia ZET Wiktor Węgrzyn. Wyraził on też obawę, że złe traktowanie Rosjan w Polsce, doktórej zamierzają wjechać 27 kwietnia, oznaczać będzie koniec Rajdów Katyńskich do Rosji.
Cytować
Guest
+2 # Guest 2015-04-16 01:00
Trasa zmieniona będzie nieco. Ekipa złoży wieniec w Katyniu by uczcić pamięć polskich oficerów. Następnie Wilki wjadą rowniez do Warszawy na Skwer Wołyński gdzie znajduje sie pomnik 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK.... To pomnik dla żołnierzy tej jednostki walczacym w Akcji Burza na Wołyniu i Podlasiu. Pomnik upamietnia zbrodnię cywilów, które były ofiarami zbrodni na Wołyniu, dokonanej przez oddziału UPA w latach 1943-1944.
Cytować
Guest
+6 # Guest 2015-04-15 11:42
Są Rajdy Katyńskie i nikt polskich flag sie nie boi. Nie nawołuje do mordów i akcji pacyfikacyjnych tylko dlatego, że 40 motocyklistów z Rosji chce odbyc pielgrzymke trasą do Berlina. Wstydze się za POLSKE, że prezydent i premier z przydupasami zamiast dać przykład nawet nie wspomniał podczas pobytu na Ukrainie o ofiarach Wołynia, a jego świta i inni podobni nawołują do pacyfikacji motocyklistów. A kilka godzin później parlament uchwala ustawę gloryfikującą UPA, jakby nie było Wołynia i 100 tys. Polaków zabitych specjalnymi metodami przez UPA Kogo się wy bocie...Wstyd...Polski grajdole..
Atakować to wy słownie umiecie, Manipulować, ale zamiast wciagać Polaków w kolejną polityczną hućpę, skupcie się na faszystach z "Azowa"
Cytować
Guest
+10 # Guest 2015-04-15 08:44
franek 2015-04-12 19:45
A co by się stało gdyby tak od granicy do granicy razem z nimi co ? Tak na złośc tym wszystkim debilnym komentatorom tym co to wiedzą tym co mająreceptę na moje szczęśliwe życie

...
Ahoj Jestem z Čech z Bogumina třeba to tylko zorganisovač .Chentnych bendže dost z Polski do Berlina každy ze svojim flagom
Cytować
Guest
+9 # Guest 2015-04-14 23:04
Odjebcie się od rosyjskich motocyklistów ...Tylko komandor Wegrzyn sensownie sie wypowiedział a reszta pseudo motocyklisci..okazali swoje prewdziwe oblicze.Trzeba w chłopakami napić się wódki...
Cytować
Guest
+3 # Guest 2015-04-13 00:57
niebawem bedzie zakaz jedzenia w miejscach publicznych ruskich pierogów. W barach mlecznych, restauracjach i eleganckich lokalach od Warszawy po Lublin i Koluszki pojawiły się kartki z napisami Rosjan nie obsługujemy, wybitnie natomiast wzrosła sprzedaż barszczu ukraińskiego, bo przeciez Ukraińcy to nasi najlepsi przyjacile i bracia i należy w taki sposób manifestować swoją solidarność. Jezdzac barszcz ukraiski manifestujesz nienawiśc do symboli ruskich. Głowny poroducent tej zupy musiał podwoic produkcję.
Cytować
Guest
+1 # Guest 2015-04-12 22:02
Tylko ciekawe co bedzie jak zjeby, wyznawcy eurokołchozu i lizodupy amerykańskie doprowadzą do zakazu wjazdu Chirurga do Polski i wtedy kacapy w akcie uzasadnionej jakby nie patrzec odpowiedzi odmówią wiz na przejazd Rajdu Katyńskiego w Katyniu i Smoleńsku.
Cytować
Guest
+13 # Guest 2015-04-12 20:45
A co by się stało gdyby tak od granicy do granicy razem z nimi co ? Tak na złośc tym wszystkim debilnym komentatorom tym co to wiedzą tym co mająreceptę na moje szczęśliwe życie
Cytować
Guest
+2 # Guest 2015-04-12 20:41
Od lat pomykam na dragu LWG jest dla wszystkich motocyklistów , tu nie ma polityki chca jechac niech jadą , my jedziemy w rajdzie Katyńskim i nikt nam nie przeszkadza i oby tak pozostało Nie dajmy sie zwarjowac i nie dajmy się podzielic jeszcze raz LWG a tak na marginesie wiara z łodzi wybiera sie na trasę przejazdu wcale nie protestowac
Cytować
Guest
+6 # Guest 2015-04-12 17:38
Bikerzy
Nie dajmy się zwariować, tworzymy jako jedyni wspólnotę, i choć może nas różnić wszystko (wiara, sympatie polityczne itd itp) to niech nam nie wmówią, że inni bikerzy są be tylko dlatego, że na fladze mają 3 kolory. No i co z tego, że są to Rosjanie? Niech sobie jadą i oddadzą hołd swoim, których na terenie naszego kraju poległo na prawdę bardzo wielu. Politycy do sejmu a my na drogi :). Cieszmy się z tego, że jest nas coraz więcej
Pozdrówki zza V-dwójki
Cytować
Guest
+6 # Guest 2015-04-12 14:43
W Polsce "polskojezyczne" media szybko podłączyły się do tematu rajdu, prezentując imprezę w kategoriach narodowej klęski, prawie jakby Chirurg z brygadą Nocnych Wilków, miał zamiast na Harlejach wjechać kolumną uzbrojonych czołgów i transporterów. Ruszył festiwal nienawiści do motocyklistów z Rosji. Wszystko to wpisało się w lansowaną od dłuższego czasu kampanię pt. wszystko co ruskie jest złe, a kołchozowe, znaczy z Brukseli to nasze... jedynie dobre i słuszne, dla Polaków. Pojawiły się artykuły z cyklu "Polacy protestują przeciwko Nocnym Wilkom" Zaraz powstał również komitet obrony polskiej racji stanu, który napisał odezwę do narodu i wielkiego syna Grześka Schetyny, aby nie puszczać rosyjskich bajkerów na święta ziemię, naszą polską. Bo po co. Mówcy i przedmówcy popadali w paranoję i inne bliżej nieokreślone stany chorobowe i lękowe. Padały hasła o gangsterach, pupilkach Putina, gangach, dilerach narkotyków.. ze nas zaleją i co wtedy będzie....Na Facebooku powstała nawet grupa obrońców polskiej wolności pod dumna nazwą: "Nie dla przejazdu bandytów z Rosji przez Polskę", której inicjatorzy wyrażali swoje zdanie dość dobitnie.. mniej więcej w stylu: zajebiemy was i wrócicie w workach. Szybko jednak wyszło podwójne dno. Ktoś sprawdził ip i konta fejsbukowe 20 najbardziej aktywnych przedmówców, nawoływujących do pogromów narodowych i okazało się, że inicjatorzy tego protestu, to w większości Ukraińcy studiujący w Polsce, trole lub zwolennicy Bandery podszywający się za Polaków. No i szydło wyszło z worka komu najbardziej zależy na skłóceniu Polaków z Rosjanami.
Cytować

Info

© mototour.pl
X

Mototour.pl

Dziękujemy za wsparcie naszego portalu. Zależy ci na tej fotografii. Napisz do nas na adres