V-Strom 1050 DE i V-Strom 1050 - specyfikacja techniczna wersji 2023

V-Strom 1050
motocykle
Japonia
2023
Suzuki
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.75 (2 Votes)

 

Nowa seria V-Strom 1050, jakie będą produkowane i sprzedawane w 2023 r. Suzuki rozpoczyna produkcję dwóch nowych modeli. Nowego projektu V-Strom 1050 DE i wersji dla asfaltowców V-Strom 1050 (bez De i bez XT). V-Strom 1050 DE będzie sprzedawany już za kilka miesięcy w salonach Suzuki od stycznia 2023 roku. Nowy Strom 1050 DE cały czas będzie bazował na wielu podzespołach dawnego V-Strom 1050XT, będzie miał  również szereg ulepszeń i zmian.

 

Zmian jest dość dużo, aby pochylić się na specyfikacją i spojrzeć na ewolucję łaskawym okiem. Szczegółowy wykaz zmian macie i specyfikację techniczną macie w artykule na stronie tutaj. W skrócie producent przewidział dodatkowe 25 mm prześwitu w stosunku do dawnego modelu V-Strom. Nowy model będzie miał szerszą kierownicę, szersze i bardziej stabilne podnóżki, na których będzie można lepiej i pewniej stać w czasie pokonywania szutrów i nieznacznie dłuższy rozstaw osi. Zmiana o 40 mm pozwoli na wejście nowemu aluminiowemu wahaczowi, a wszystko to ma poprawić stabilność jazdy motocykla. Stabilność ma poprawić również zaktualizowany Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), który bedzie teraz z nowym 32-bitowym modułem sterującym silnika, a to wspólnie z układem przeciwblokującym Bosch. V-Strom 1050DE ma zmienioną geometrię podwozia, większy rozstaw osi do 61,2 cala do 62,8 cala.

Ile trzeba bedzie zapłacić za motocykle w Polsce i kiedy trafią na salony? Pierwsze egzemplarze testowe pojawiają się już na większych imprezach targowych i eventowych na całym świecie. Natomiast pierwsze egzemplarze modeli Suzuki V-Strom 1050 i V-Strom 1050 DE trafią do sprzedaży dopiero w pierwszej połowie 2023 r. Ceny za V-Strom 1050 DE bedą zaczynać się od 70 900 zł , a za wersje asfaltową od 66 900 zł.



Specyfikacja danych technicznych

V-STROM 1050
V-STROM 1050DE
Długość motocykli 2,265 mm 2,390 mm
Szerokość 940 mm 960 mm
Wysokość 1,515 mm 1,505 mm
Rozstaw osi 1,555 mm 1,595 mm
Odstęp od podłoża 165 mm 190 mm
Wysokość 855 mm 880 mm
Waga 242 kg 252 kg
Typ silnika 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-twin
Średnica x skok 100.0 mm x 66.0 mm
Silnik 1,037 cm³
 Współczynnik kompresji 11.5:1
Zasilanie Wtrysk
Starter Elektryczny
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegów
Przednie zawieszenie odwrócone teleskopowe, sprężynowe, z tłumieniem olejowym
Tylne zawieszenie sprężyna śrubowa, z tłumieniem olejowym
Nachylenie 25°40' / 110 mm 27°30' / 126 mm
Hamulce Przód Tarcza przednia, podwójna
HamulceTył Tarcza
Opony przód 110/80R19M/C 59V bezdętkowe 90/90-21M/C 54H - dętkowe
Opony tył 150/70R17M/C 69V bezdetkowe 150/70R17M/C 69H bezdętkowe
Układ zapłonowy Zapłon elektroniczny (tranzystorowy)
Zbiornik paliwa 20.0 litrów

© mototour.pl
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.

Ok
X

Mototour.pl

Dziękujemy za wsparcie naszego portalu. Zależy ci na tej fotografii. Napisz do nas na adres