Temat: Honda Gold Wing 2018
Miejsce: Japonia
Cena: 23000 USD
Info: Honda
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Honda Gold Wing to jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych motocykli turystycznych na świecie. W każdym bądź razie jeśli ktoś produkuje prawie ten sam motocykl, pod tą samą nazwą od 3 dekad to naprawdę musi coś znaczyć. Właśnie dostaliśmy zdjęcia nowego modelu Honda Gold Wing 2018.
Co musisz wiedzieć o nowej wersji Gold Wing:
- zastosowano układ sterowania silnikiem znany z innych modeli motocykli Honda pod nazwą: Throttle by Wire. Do dyspozycji mamy cztery tryby jazdy.
- Tryb Tour jest trybem domyślnym. To klasyczne ustawienie i reakcja przepustnicy na ruchy manetką, zmiany biegów DCT, wysoka kontrolę trakcji i dość miękkie ustawienie zawieszenia. Tylko wersja Tour umożliwia elektroniczną regulację zawieszenia.
- Tryb sportowy, w którym Goldi staje się najbardziej agresywny.
- Tryb Econ jak nazwa wskazuje to tryb oszczędnościowy. Reakcja przepustnicy jest mniejsza, a skrzynia DCT zmienia biegi możliwie szybko, aby utrzymać niskie prędkości obrotowe silnika. Zawieszenie jest bardzo zmiękczone, a kontrola trakcji jest na wysokim poziomie.
- Tryb deszcz jest przeznaczony do sytuacji o niskiej przyczepności. W przypadku dróg o mniej niż optymalnej przyczepności, niezależnie od przyczyny, ustawienia są jeszcze bardziej miękkimi niż wersja Econ.
- Kontrola trakcji Honda i asystent ruszania pod górę.
- Dwusprzęgłowa przekładnia trzeciej generacji obsługuje 7 biegów w wersji automatycznej DCT 6 w wersji manualnej.
- Gold Wing 2018 zaprojektowano od nowa. Motocykl ma nowy 6-cylindrowy silnik, boxer o pojemności 1833 cm3. Obsługiwany za pomocą Podwojono liczbę zaworów i każdy tłok ma teraz 4 zawory. Głowicę obsługuje Unicam - jeden wałek rozrządu. Zmieniono również układ wału korbowego i układu dolotowego, a zmniejszenie przestrzeni między cylindrami zapewnia bardziej zwartą jednostkę silnika o ponad cal. Całkowita waga silnika spadła o około 4 kg.
- Gold pali tylko 5,6l na 100km.
-Przednie zawieszenie działa w analogiczny sposób jak zawieszenie Hossacka lub Duolever w BMW K 1200 S. Ustawienia elektronicznego zawieszenia można wybrać na desce rozdzielczej w trybie Tour. Możliwa jest korekta na następujące wartości: tylko motocyklista, eźdźca, motocyklista + bagaż, motocyklista + pasażer, motocyklista + pasażer + bagaż.
-Wraz z przebudową silnika, Honda Gold Wing 2018 otrzymała nową skrzynię biegów. Przekładnia automatyczna DCT ma 7 biegów. Standardowa skrzynia manualna to sześciobiega konstrukcja.
- Przednie zawieszenie ma teraz konstrukcję dwuramienną. Dzięki skróceniu silnika, Honda przesunęła go do przodu główny punkt ciężkości co daje lepsze wyczucie motocykla i większą stabilność. Nowa rama ma znacznie mniejszy ciężar. Konstrukcja jest podobna do poprzedniej, ale z nowa rama jest nieznacznie lżejsza.
- Dzięki nowemu silnikowi i zawieszeniu motocykl waży około 45 kg mniej
-Osłona przednia jest teraz elektronicznie regulowana i działa tak płynnie. Po wyłączeniu stacyjki automatycznie opada do najniższej pozycji.
-Parkowanie wersji DCT jest dużo prostsze. Wersja ma tryb, który ogranicza prędkość do 2 km na godz.
-Oświetlenie LED to standardowe wyposażenie motocykla. Na środkowym panelu mamy teraz pełnokolorowy, siedmiocalowy wyświetlacz TFT.
2018 Honda Gold Wing
Pojemność silnika: 1833 cm3, 6-cylindrowy
Współczynnik kompresji: 10,5: 1
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna (DCT: 7-biegowa automatyczna i półautomatyczna)
Sprzęgło: mokre (DCT:)
Przednie koło: 130 / 70-18
Tylne koło: 200 / 55-16
Przednie hamulce: tarcze 320 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami Nissin
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.